Atkinson, C., Bostan, P., Brenner, D., Falcone, G., Gutheil, M., Hummel, O., Juhasz, M. und Stoll, D. (2008). Modeling components and component-based systems in KobrA.
In , The common component modeling example : comparing software component models, based on the GI-Dagstuhl Research Seminar CoCoME (Common Component Modelling Example), which was held from August 1 – 3, 2007, at Schloss Dagstuhl, Germany (S. 54-84). Lecture Notes in Computer Science,
Springer: Berlin [u.a.].
Rausch, A. (2014). Using diaries in research on work and learning.
In Discourses on Professional Learning : on the boundary between learning and working (S. 341-366). Dordrecht: Springer Netherlands.
Wolf, K. D., Seifried, J. und Rausch, A. (2005). Lernen mit interaktiven Medien.
In PraxisWissen SchulLeitung : Basiswissen und Arbeitshilfen zu den zentralen Handlungsfeldern der Schulleitung (S. Kap. 35.11). Neuwied: Luchterhand.
Rausch, A., Gorshid, G. D., Ludwig, S., Mayer, C., Braunstein, A., Gentner, S., Deutscher, V. und Seifried, J. (2021). Dashboard usability testing der LUCA Office Simulation.
Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE), Bamberg, Germany.
Baumgartner, A., Rausch, A. und Seifried, J. (2012). Workplace learning from (error-related) feedback.
23. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE), Osnabrück, Germany.
Um unsere Webseite für Sie optimal zu gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies und speichern anonyme Nutzungsdaten. Weitere Informationen erhalten Sie in unserer Datenschutzerklärung.