Next „Global Innovation Challenge“ in Spring 2023
In the upcoming spring semester, we will offer again our „Sourcing Excellence“ course (OPM 693)
First MBS „Advanced Procurement Training“ on campus with our sponsors
3 days of intensive training and workshops with almost 40 procurement professionals
Doctoral Defense of Jonas Ronellenfitsch
Jonas Ronellenfitsch successfully defended his dissertation
Eine Studentin tippt auf ihrem Tablet, ihr Handy und Laptop liegen daneben auf dem Tisch.
Stellenangebot Studentische Hilfskraft EDV Betreuung
Der Lehr­stuhl für ABWL und Logistik sucht ab sofort eine Studentische Hilfskraft zur EDV Betreuung des Lehr­stuhl­teams. Weitere Angaben finden Sie hier.
Farewell of JProf. Danja Sonntag
Next career step for Danja Sonntag who leaves for a tenured faculty position at Lund University.
PhD Defense Hossein Nikpayam
Hossein Nikpayam successfully defended his PhD thesis
Ein Student tippt in seinen Laptop.
Studentische Hilfskraft zur EDV Betreuung gesucht
Eine Grafik mit weißer Tastatur und Monitor, der eine Abbildung des Mannheimer Schlosses zeigt. Links ist ein Kalender und rechts eine Checkliste zu sehen.
Stellen­ausschreibung Wissenschaft­licher Mitarbeiter (m/w/d) in Supply Chain Management
Am Lehr­stuhl Logistik und Supply Chain Management der Universität Mannheim ist ab sofort eine Vollzeitstelle als Wissenschaft­licher Mitarbeiter (m/w/d) (TV-L E 13, 100%) zu besetzen. Hauptaufgabe ist die eigenständige Forschungs­arbeit mit dem Ziel der Promotion. Die vollständige Stellen­ausschreibung ...
OPM 781 – Seminar Thesis in FSS 2023
Seminar Thesis topics for FSS 2023 are online. Register between November 11th and November 25th.
Join our team – Open doctoral position!
Interested in pursuing a doctorate in operations management? Apply and become part of an exceptional team!